tisdag 9 oktober 2012

Och så börjar vi om..

Jag vet inte vad som hände den natten då jag raderade de tidigare inläggen. Kändes väl inget bra helt enkelt.

Men en sak vet jag, och det är att jag saknar bloggandet så otroligt mycket!

Jag har haft en annan blogg tidigare som blev större än jag kunnat ana, men givetvis så lyckades en släkting lista ut vem jag var, vilket satte mig i ett väldigt sårbart läge och det hela slutade med att den stängdes ner. Nu har tiden gått och jag lever i en lite annorlunda situation idag, så nu är jag redo för bloggandet igen. Läsarna blev ju lite som en familj. Man möttes upp varje dag och talade om så viktiga saker, helt anonymt, i kommentar-fälten. Saknar det, och saknar att dela med mig av erfarenheter, upplevelser och tips!

Så nu ska jag försöka köra igång igen. Det kommer väl bli en berg- och dalbana som vanligt. Men hellre delar jag med mig utav det, än att leva i ångesten själv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar